فقط پرسپولیس


نفَـس هـاﮮ دلتنـگیـم

تنهـایـﮯ مَـن

مرجع خبری پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای دیدار چهارشنبه شب برابر الاتحاد عربستان را شامگاه سه‌شنبه در ورزشگاه محل برگزاری بازی پشت سرگذاشت.
سرخپوشان پرسپولیس که خود را برای برگزاری دیدار مرحله یک هشتم نهایی برابر الاتحاد عربستان آماده می کنند شامگاه امروز سه شنبه آخرین تمرین خود را در ورزشگاه فیصل بن عبدالعزیز شهر جده زیر نظر مصطفی دنیزلی برگزار کردند.



بازیکنان پرسپولیس قبل از حضور در محل تمرین، نشستی را با کادر فنی داشتند و در مورد دیدار روز چهارشنبه با الاتحاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

* داوران دیدار چهارشنبه پرسپولیس برابر الاتحاد قبل از تمرین سرخپوشان در زمین اصلی تمرینات ویژه خود را پشت سرگذاشتند.

* مسئولان کنسولگری ایران در جده قصد دارند زمینه حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه فیصل بن عبدالعزیز را فراهم کنند و برایشان وسیله ایاب و ذهاب بگذارند.

* تمرین سرخپوشان با صحبت های دنیزلی شروع شد و سپس در قالب کارهای گروهی چند نفره پیگیری شد و در پایان هم فوتبال تحت فشار در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس تمرین بسیار بانشاطی را پشت سرگذاشتند و از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند. مصطفی دنیزلی هم بانشاط تر از گذشته با خنده و شوخی به بازیکنانش روحیه می داد.

* مهرداد پولادی که با مصدومیت جزیی مواجه شده بود امروز در کنار سایر بازیکنان و علی کریمی تمرین کرد و به نظر می رسد مشکلی برای بازی با الاتحاد نداشته باشد.

دیدار تیم های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت 22:40 روز چهارشنبه در ورزشگاه فیصل بن عبدالعزیز شهر جده برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت12:21---4 خرداد 1391
سلام مرسی شما هم وب خیلی خوبی داری

به امید موفقت پرسپولیس
سپاس گذارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:,ساعت 23:8 توسط حـَدیث جـون| |


Power By: LoxBlog.Com